بزن بریم
منوی دسته بندی
تخفیف!

زانوبند ابری ساده

قیمت اصلی 110.000 تومان بود.قیمت فعلی 73.000 تومان است.

شناسه محصول: Knee brace1 دسته:

توضیحات

【بالشتک زانو خود را انتخاب کنید】2 گزینه، سن S (5-10 سال)  L (10-100 سال).

وزن S (24-50 کیلوگرم)  L (60-90 کیلوگرم);

دور زانو S (27-33 سانتی متر)  L (34-53 سانتی متر)

S (9-13 اینچ)  L (13-21 اینچ)، سن، وزن، دور زانو، هر کدام را انتخاب کنید به عنوان زانوبند مناسب برای اندازه گیری.

【محافظت بهتر برای زانوها】 قسمت میانی زانوبند والیبال ما از یک پد اسفنجی فوم ضخیم با جذب ضربه و ضد برخورد استفاده می کند. اسفنج با قابلیت ارتجاعی خوب می تواند به طور موثر ضربه زانو را در حین ورزش از بین ببرد، ضربه زانو و آسیب اصطکاک را کاهش دهد و محافظت بهتری از زانوهای شما ایجاد کند.

【طراحی ارگونومیک】 زانوبند رقص با توجه به ویژگی های ساختار مفصل زانو انسان و ورزش طراحی شده است. سرآستین های الاستیک می توانند از غلت خوردن، سر خوردن یا سر خوردن آستین های زانو در حین ورزش جلوگیری کنند. زانوبند کاملاً متناسب با زانوهای شما مناسب است، فقط با درجه سفتی مناسب، برای انجام هر گونه ورزش، تمرین و ورزش مناسب است.
【مواد با کیفیت بالا】 زانوبندهای نرم از پارچه های الاستیک باکیفیت و راحت ساخته شده اند که عملکرد بهتری در جذب رطوبت و تعریق دارند، نفوذپذیری هوای قوی دارند و پوشیدن آن بسیار راحت است. زانوبند ساخته شده از تکنولوژی دوخت نفیس به راحتی آسیب نمی بیند، بادوام تر است و می تواند برای مدت طولانی پوشیده شود.

【برای صحنه های ورزشی گسترده】 محافظ زانو برای بزرگسالان و کودکان برای صحنه های مختلف ورزشی از جمله رقص، والیبال، بسکتبال، فوتبال، کشتی، دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، یوگا، اسکیت، تناسب اندام و سایر ورزش ها مناسب است. زانوبندهای نرم به شما امکان می دهند از تجربه ورزشی خود به خوبی لذت ببرید.

ظاهر
وزن 50
مواد
جنس درجه یک
کشور
کشور ایران
برند
برند فرهاد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.