بزن بریم
منوی دسته بندی

عضله سازی با عناصر طبیعی

عضله سازی با عناصر طبیعی

داشتن بدنی با عضله هایی با حجم زیاد دغدغه ورزشکاران رشته بدنسازی و زیبایی اندام است. امروزه برخی ها به هر روشی اقدام به افزایش حجم عضلات خود می کنند، غافل از اینکه برخی از این روش ها شاید به طور موقت انتظارشان را برآورده کنند ولی در طولانی مدت باعث بروز عوارض و بیماری هایی بعضا بسیار خطرناک می شوند.

مربیان در باشگاه های بدنسازی و زیبایی اندام اغلب ورزشکاران را به استفاده از پودرها و آمپول های موجود در بازار می کنند. این پودرها و مکمل ها تماما شیمیایی و عاملی برای کسب سودهای نجومی برای مافیای این داروها هستند و نه تنها سودی برای بدن ندارند بلکه ضررهای جبران ناپذیری به بدن وارد می کنند. جالب است بدانی حتی از روی این مکمل ها و پودرها نسخه های تقلبی هم در بازار به وفور پخش شده اند که استفاده از آن ها گاها مرگبار است.

نکته ای که بدنسازان باید توجه کنند این است که انسان برای رسیدن به سلامتی و ورزیدگی ورزش می کند و استفاده از این مکمل ها فقط به طور موقت حجم عضله ها را زیاد می کنند و در صورت عدم استفاده از این مکمل ها وضعیت عضله ها حتی ممکن است از حالت اولیه نیز بدتر شود.

افزایش حجم عضله باید به صورت طبیعی، با ورزش های صحیح  و با استفاده از خوراکی های توصیه شده در طب سنتی صورت پذیرد تا نه تنها عوارضی برای بدن نداشته باشد بلکه باعث افزایش سلامتی و طول عمر بیشتر شوند و هم از طرف دیگر بازگشت پذیر نباشند.

حال این سوال در ذهن ایجاد می شود که طب سنتی برای افزایش حجم عضلات چه توصیه هایی دارد. با این مقاله از سایت طبایع با همه عضله سازهای طب سنتی آشنا شوید.

توصیه و راهکارهای طب سنتی برای عضله سازی

استفاده از پروتئین های حیوانی: گوشت قرمز، گوشت سفید و گوشت آبزیان. استفاده از گوشت سفید به دلیل اینکه چربی کمتری دارند بهتر از گوشت قرمز و استفاده از گوشت آبزیان بهتر از همه آنهاست. گوشت آبزیان علاوه بر پروتئین ها و ویتامین های مختلف سرشار از امگا 3 می باشند.

saeed
Sorenafit وب‌سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *